Barek z alkoholem


Oglądasz archiwalną wersję wątku "Barek z alkoholem" z forum www.forum.wesele-lodz.pl/


Mia - Czw Sie 26, 2004 1:17 pm

Robicie sobie barek z alkoholami do drinków, bo ja się nad tym zastanawiam

Agata - Pią Sie 27, 2004 11:40 am

A gdzie kupujecie wódkę? Hurtownie, sklepy...? Robicie sobie barek z alkoholami do drinków, bo ja się nad tym zastanawiam



Właśnie nad barkiem z drinkami trwa teraz u nas w rodzinie dyskusja. I początkowo byliśmy bardzo za, a teraz się zastanawiamy . Chyba jednak zostaniemy przy pomyśle z barkiem, zakupimy po dwie - trzy butelki z różnych alkoholi, lód, cytrynka i już. No i kelner do obsługi . Byłam na weselu, gdzie taki barek był i bardzo osobiście sobie go chwalę , nie wiem jak Młodzi na tym wyszli (finansowo), ale goście z pewnością byli zadowoleni.
Mia - Pon Sie 30, 2004 11:50 am

Właśnie byłam na weselu gdzie był barek. Mówię wam rewelacja, drinki przepyszne, trzeba tylko uważać żeby nie przecholować....;) Wódeczkę zostawiłam dla Panów, oni w kolorowych specjałach nie gustują. Ale drineczki super, tez będę tak miała :banan:
monicleo - Pon Sie 30, 2004 12:53 pm

A możesz cos bliżej o tym barku opowiedzieć?
Co tam dokładnie było dostępne i czy tam samoobsługa była, czy barman?
Bo tez bym coś takiego u siebie zorganizowała...


Mia - Pon Sie 30, 2004 1:30 pm

Już Ci mówię, a więc, był barman, tak na oko było (na 70 os.):
5 butelek Martini,
Blue Bols (nie wiem ile), ale widziałam z niego drinki,
2 butelkii whisky
Tequila (nie wiem jak się dokładnie pisze)
Campari ze 3 butelki
Gin
i do tego soki, woda mineralna, lód, cytrynki itp.

Stół stał w woddzielnym miejscu, fajnym pomysłem było tez wystawienie dużych (eleganckich) termosów ciśnieniowych z gorącą wodą i filiżanek; można było do woli robić sobie herbatę i kawę i nie prosic kelnera. A nad ranem taka herbatka to dobra rzecz;-)
Alma_ - Nie Lis 06, 2005 10:00 pm

Myślałam o tym, żeby serwować na weselu alkohole inne niż wódka, trochę z samolubstwa bo osobiście wódki nie lubię, więc mogę łatwo zrozumieć tych, co myślą podobnie.

Na pewno będzie wino, białe i czerwone, półwytrawne i półsłodkie (skrajne smaki chyba nie mają zbyt wielu zwolenników), to już chyba standard.

Ale poza tym zastanawiam się nad barkiem, w którym goście mogliby częstować się wermutami, likierami, rumami, ginami, whisky, koniakami... no i co tam jeszcze przyjdzie mi do głowy.

Co myślicie o takim rozwiązaniu?
kryszka - Nie Lis 06, 2005 11:20 pm

O barku jeszcze trochę było tutaj: http://www.forum.wesele-l...ighlight=#17320.
Mika - Pon Lis 07, 2005 6:35 am

My mieliśmy zrobiony taki barek z różnymi alkoholami goście byli bardzo zadowoleni
Oli - Pon Lis 07, 2005 8:42 am

Barek, to moim zdaniem bardzo dobre rozwiazanie na weselu..to juz nie te czasy, kiedy to na weselach byla tylko wodka i gdzie niegdzie postawione wino.
Teraz wiekszosc pan,ale tez i panow lubi napic sie czegos innego, czegos co dla niektorych moze byc nowoscia, lub ulubionym "napojem".
Ja osobiscie tez nie lubie wodki..i na moim weselu chce taki barek miec!

Pozdrawiam! :dodna: :beerbeer:
Linka - Pon Lis 07, 2005 8:43 am

U nas też był barek w ogrodzie. Polecam, bo goście byli zadowoleni chociaż oczywiscie ma to swoje plusy kiedy jest on zorganizowany w miarę blisko sali/ parkietu, żeby się goście nie rozeszli na początku wesela. No i jak określiła to włascicielka lokalu - "nie jesteście studnią bez dna" więc jak najbardziej może być dużo różnych alkoholi, ale raczej w małych ilościach (my na 80 osób mieliśmy po butelce różnych trunków - w sumie ok 15 - 17 butelek), jak się skończyło - to nie było - proste. Ale barek był ładnie udekorowany - cytrynki, soki, lód, słomki...każdy mógł sobie zrobić sam drinka. Generalnie podobało się
Alma_ - Pon Lis 07, 2005 8:45 am

każdy mógł sobie zrobić sam drinka.



Linka, czy to oznacza, że nie mieliście wyznaczonej osoby, dedykowanej specjalnie do osbsług barku z alkoholami (barmana / -nki)?

Jak to się sprawdziło, nie było bałaganu?
Linka - Pon Lis 07, 2005 9:05 am

Osoba wyznaczona do obsługiwania gości przy barku - to były kolejne koszty, więc zrezygnowaliśmy z tego rozwiązania. Właścicielka lokalu twierdziła, że goście sobie poradzą bo już nie raz to obserwowała, wiec trochę poszlismy na żywioł no i sprawdziło się.
Nikt sie nie pobił a jak się alkohole skończyły to panie kelnerki szybciutko posprzątały.

Nie tak szybko się skończyły , bo my też się załapaliśmy na drinka. Wesele zaczęło się przed 20.00 a my mamy zdjęcia przy barku z gośćmi gdzieś ok. 22.00 z minutami. Dla mnie to wystarczajaco długo, zważywszy na ilość jedzenia i alkoholu na stołach- to znaczy, że goście nie rzucili się na ten barek.
Alma_ - Pon Lis 07, 2005 9:15 am

Linka, a jeszcze tak z ciekawości zapytam - szybko się skończyły?
Mika - Pon Lis 07, 2005 7:45 pm

Alma u nas też nie było wyznaczonej osoby do barku goście sami sobie nalewali alkohol, robili drinki nie było problemu. Najszybciej chyba poszło malibu...
Alma_ - Nie Lis 13, 2005 5:58 pm

A duże były Wasze wesela?

Bo trochę się obawiam, że przy ponad setce osób może nastąpić lekkie zamieszanie w okolicach barku
Linka - Nie Lis 13, 2005 6:13 pm

Na naszym weselu bawiło się 80 osób.
Mika - Pon Lis 14, 2005 5:49 pm

U nas było około 90 osób i nie pobili się o alkohol
bajeczka - Pon Lis 14, 2005 9:08 pm

U nas było około 90 osób i nie pobili się o alkohol



Kulturalnych gosci mieliście wobec tego
Alma_ - Pon Lis 14, 2005 9:35 pm


Mika - Wto Lis 15, 2005 6:21 am


Alma_ - Nie Sty 01, 2006 1:03 pm

A więc postanowione, będzie otwarty barek

A teraz konkrety poproszę - ile jakiego alkoholu powinno się w nim znaleźć? Myśleliśmy o:

Martini - 2x0,7l bianco, 1x0,71 extra dry i 1x0,7l rosso
Malibu 2x0,7l
gin 1x0,7l
whisky 1x1l
kaluha 1x0,5l
passoa 1x0,5l
baileys 2x0,7l
inne likiery: miętowy, czekoladowy, itd. po 1 butelce
rum 1x0,7l
Bols Blue 1x0,7l
?ubrówka 3x1l
Tequila 2x1l

+ oczywiście soki, napoje, RedBull, cytrynki, limonki, pomarańczki, sól, itp., itd.

Co jeszcze?
Ile i jakie alkohole były u Was?
Czy otwierając barek powinnam jakoś uwzględnić to kupując mniejszą ilość czystej wódki?
Ile wtedy liczyć wódki na głowę (zaznaczam, że będzie też sporo wina)?
SylTom - Pon Mar 27, 2006 9:50 pm

ja dobor alkoholu na weselu calkowicie pozostawiam mojemu T. poniewaz skonczyl on kurs barmanski - to jest jego male hobby
i mysle ze rowniez zdecydujemy sie na barek ale widze jeszcze inne rozwiazanie - drinki po kilka sztuk beda przygotawywane przez barmana, ktory nie bedzie tam non stop stal tylko wtedy gdy zabraknie ktoregos z drinkow.
Rozwiazanie takie widziala moja mama na sylwestrze i wszyscy goscie byli nardzo zadowoleni.
...no i tym samym nie trzeba placic za kolejna osobe obslugujaca barek a i tak drinki sa przygotowywane przez profesjanaliste!!!
Alma_ - Pon Mar 27, 2006 11:37 pm

SylTom, skoro narzeczony jest specjalistą to będę wdzięczna za rady dotyczące doboru alkoholu... ile czego??
SylTom - Pon Mar 27, 2006 11:48 pm

jak tylko bede miala okazje to od razu sie go zapytam
ja osobiscie uwazam ze nawet lepiej jest kupic mniej mocnego alkoholu na rzecz "artykulow" do drinkow - newet panowie chetniej pija "wsciekle psy" niz czysta. Opinia ta przekazala mi moja mama bedac na wspomnianym przeze mnie sylwestrze!
Oczywiscie amatorzy "czystej" tez beda obecni ale mam nadzieje ze kazdy bedzie zadowolony!!!

[ Dodano: Czw Mar 30, 2006 12:48 am ]
Alma_ - Czw Mar 30, 2006 9:16 am

SylTom, bardzo dziękuję, na pewno skorzystam z rad we właściwym czasie
Kot - Czw Mar 30, 2006 10:21 am

SylTom bardzo ciekawe info. Przydatne nie tylko na wesela
jpuasz - Wto Maj 23, 2006 1:16 am

Ja mam jeszcze jedno pytanie odnosnie barku - jak to wygląda w praktyce?? Tzn czy barman lub ktos inny "zbiera zamówienia" i pyta gości co by sobie zyczyli do picia?? Czy to goście latają do tego barku żeby się czegoś napić?? Nic innego nie przychodzi mi do głowy i żadna opcja nie wydaje mi sie sensowna Jesli wiecie jak to wygląda, to proszę dajcie znać

Z góry dzieki
Paulina
kryszka - Wto Maj 23, 2006 10:07 am

Na weselu, na którym ja byłam - każdy podchodził do barku i sam sobie zamawiał.

Tak na logikę to barek jest właśnie po to, żeby się przy nim napić na stojąco.
Alma_ - Wto Maj 23, 2006 10:23 am

Wyobrażałam sobie to dokładnie tak, jak mówi Kryszka, na tym chyba polega idea barku
W innym przypadku kelnerzy mogliby po prostu serwować drinki.
fiona83 - Czw Maj 25, 2006 7:00 pm

Na jednym z wesel było dokładnie tak jak piszą alma i kryszka tzn. był barek z barmanem, każdy podchodził i zamawiał drinka. Problem - bo każdy się krępował iść pierwszy i pół nocy barek świecił pustkami Za to nad ranem goście już maxymalnie rozkręceni nie krępowali się niczego skutecznie nadrobili ...
emilkaa - Czw Maj 25, 2006 7:04 pm

ja dobor alkoholu na weselu calkowicie pozostawiam mojemu T. poniewaz skonczyl on kurs barmanski - to jest jego male hobby
i mysle ze rowniez zdecydujemy sie na barek ale widze jeszcze inne rozwiazanie - drinki po kilka sztuk beda przygotawywane przez barmana, ktory nie bedzie tam non stop stal tylko wtedy gdy zabraknie ktoregos z drinkow.
Rozwiazanie takie widziala moja mama na sylwestrze i wszyscy goscie byli nardzo zadowoleni.
...no i tym samym nie trzeba placic za kolejna osobe obslugujaca barek a i tak drinki sa przygotowywane przez profesjanaliste!!!



ja nie bardzo rozumiem.... skoro barman dochodzi od czasu do czasu by zrobic drinki to i tak musi byc wynajety na cala noc.. co wiec za roznica jesli siedzi za barem?? a lepiej to wyglada...
vaniliaxxx - Pon Maj 29, 2006 4:08 pm

U nas bedzie też taka sytuacja - barman w momencie, gdy nie będzie miał co robić na weselu (np. przy podawaniu jedzenia na stoły) i zobaczy kogoś stojącego przy barku to podejdzie i zrobi drinka Taka usługa nie jest płatna, a z drugiej strony tez nie wyobrażam sobie, że mielibyśmy kupić te wszsytkie alkohole, które były wymienione wyżej...chyba byśmy zbankrutowali Ale i tak wydaje mi się, że bedzie tego sporo.
Kupujemy na 5 stołów stojących na sali: 5 czerwonych słodkich i 5 półwytrawnych win, a na sam barek: 2 białe fillipetti, i 1 czerwone, 2 białe Cinzano i 1 czerwone, 2 żubrówki, gin, 2 malibu, ajerkoniak, likier czekoladowy, będzie wódka do wściekłego psa , możliwe, że ciotka M. przywiezie tequilę ze Stanów No i na wiejskim stole będzie 10 litrów bimbru
FifthAvenue - Pon Maj 29, 2006 4:14 pm

A ja jeszcze sie tak doglebnie nie zastanawialam czy chcemy miec barek. Moj L mowi, ze wlasciwie wodeczka i winko wystarcza. Z tego co sie orientujemy to wiekszosc osob na naszym weselu bedzie pijaca, ci mniej pijacy moze skusza sie na dobre winko. Nie robimy stolu wiejskiego, wiec rezygnujemy tez z piwa.
Kiedy rozmawialam o tym z moim przyszlym mezem, stwierdzil, ze tak naprawde nie wiadomo w jakie alkohole nalezaloby najlepiej zaopatrzyc barek. Stwierdzil, ze lepiej kupic naprawde dobra wodke, nie typu "wodka weselna", i ewentualnie dla urozmaicenia postawic na stolach sok malinowy i tabasco, dla tych, ktorzy lubia wsciekle...
Teraz tak sobie czytam co piszecie i zastanawiam sie.. Moze do tego lokalu (Ambasador) taki barek alkoholowy fajnie by pasowal ?
emilkaa - Pon Maj 29, 2006 5:24 pm

vaniliaxxx.. ja i tak dalej nie rozumiem.. to jest chyba do zrobienia w lokalach gdzie barman normalnie pracuje i obluguje gosci.. w restauracji ktora jest obok.. no bo inaczej tto raczej barman nie jest "standardowym wyposażeniem" lokalu... przperpaszam wszystkich barmanow za takie przedmiotowe potraktowanie...

my sie dalej zastanawiamy nad barkiem...
vaniliaxxx - Pon Maj 29, 2006 5:43 pm

My robimy wesele w Hadesie i tam normalnie w tygodniu jest restauracja i jest typowy bar z alkoholami, więc i barman być musi - jednak na weselu bedzie on tez robił za "zwykłego" kelnera, więc nie zawsze będzie "pod ręką". Naszbarek to bedzie stół postawiony przy stole wiejskim a nie ten faktyczny bar, gdzie na codzień podaje się alkohole, więc jeżeli nie zapłacimy 150 zł to nie będą wynajmować dodatkowego kelnera do obsługi barku (bo właśnie za te 150 zł oni opłacają osobę, która tylko i wyłącznie się tym zajmuje).
Nie wiem jak jest na innych salach, które standardowo nie są restauracjami - tam pewnie nie zawsze udałoby się zrobić taką sztuczkę z kelnerem "dochodzącym"
emilkaa - Sro Maj 31, 2006 9:24 pm

no no... teraz to ja juz wszyzstko rozumiem .. no u mnie by sie tak nie dalo... ale gdyby taki "dodatek" kosztowal tylko 150 to bym sie zastanowila... sprawa u nas jest jeszcze otwartta
vaniliaxxx - Pon Cze 05, 2006 10:56 pm

Ciocia mojego M. podobno przywiozła ze Stanów Mragharitę...czy ktoś wie jak to sie pije Bo trafi to do naszego barku weselnego
Alma_ - Pon Cze 05, 2006 11:06 pm

Zawsze myślałam, że to drink, a nie alkohol...
vaniliaxxx - Pon Cze 05, 2006 11:12 pm

ehh.. a ja się nigdy tym nie interesowałam...ale jak już się zainteresowała to też wyszło, że to drink robiony z tequili..(ciocia też przywiozła 1,75 litra )... no ale tez przywiozła podobno margharitę...;/ trzeba się tego dowiedziec
Alma_ - Pon Cze 05, 2006 11:18 pm

Wygląda na to, że ciocia będzie mieć spory nadbagaż
Nie łatwiej byłoby kupić alkohol w Polsce?
SylTom - Wto Cze 06, 2006 2:02 am

vaniliaxxx- Ciocia przywiozla drinka, cos a la smirnoff ice (nie mowie o smaku tylko o typie-gotowy, prosto do spozycia). Mysle, ze na weselu lepiej wygladaja i smakuja swieze drinki sporzadzane na miejscu, wiec proponowalbym wypic ze swym Narzeczonym podarunek od Cioci...;)
pozdrawiam:TM
vaniliaxxx - Wto Cze 06, 2006 4:43 pm

hehe:) nie wiem co bedzie z tym alkoholem ale co do nadbagaży to fakt Podobno inaczej smakuje amerykańska tequila od tej kupowanej w Polsce... nie znam sie:) spróbujemy to ocenimy jak to cudo smakuje
szczako - Sro Wrz 20, 2006 7:37 pm

u nas będzie "stół alkoholowy". kolorowe wódki, whisky, gin, jakiś vermucik, napoje gazowane, soki, lód i owocki. każdy sam sobie będzie drinki serwował.
mam nadzieję, że wyjdzie, bo obsługa barmańska na tym etapie okazała się zbyt droga.
Trezor - Pon Sty 29, 2007 1:43 pm

Witam czy ma ktoś jakieś namiary na wynajem drink baru na wesele z woj. łódzkiego. Z góry ślicznie dziękuje.
Szpilka - Czw Lut 01, 2007 11:58 am

my tez sami zrobimy stolik z alkoholami
dominiqsz - Pią Lut 09, 2007 6:21 pm

Czy wynajmowaliscie barmana na swoje wesele, bo planujemy aby u nas był drink bar. Czy moze to zbedny wydatek i wystarcza same alkohole na oddzielnym stole?
Jeśli ktoś wynajmował barmana z jakimi kosztami należy się liczyc? U nas na sali nie ma możliwości by ktos z obslugi obslugiwał barek
Jesli ktos ma sprawdzona osobe prosze o namiary
Z gory dziekuje
kryszka - Pią Lut 09, 2007 6:36 pm

dominiqsz - przeniosłam Twoje pytanie do wątku o barku - poszukaj informacji powyżej albo napisz priva do osób, które wynajmowały barmana.
moni-2 - Nie Lut 11, 2007 11:09 am

my tez zastanawiamy sie nad drinkbarem. wolalabym jednak zeby za barkiem stanal barman.

stad moje pytanie...
jaki jest koszt wynajecia barmana? macie moze jakiegos sprawdzonego??

dzieki za podpowiedzi
tekila - Wto Mar 13, 2007 2:08 pm

Słoneczka a czy któreś z was ma może namiary na barmana, który zająłby się obsługą barku na weselu?
tekila - Czw Mar 15, 2007 8:38 am

słuchajcie ja znalazłam barmana ale chyba mu sie coś poprzestawiało bo chce 500 zł!!!!!!!!!!!!! To chyba troszkę dużo nie uważacie? Ja cały czas liczę ,żę jakaś dobra dusza da mi namiary na " normalnego" barmana. A co do tego czy powinien być barman czy nie - ja uważam ,że tak. Piszę tak dlatego ,że byłam na weselu gdzie był barek bez barmana. I co z tego ,że był jak ja nie mam pojęcia o robieniu drinków??????????????? Szczytem moich umiejętności było campari z sokiem pomarańczowym!
MonikaZgierz - Czw Mar 15, 2007 11:20 am

U mojego brata na weselu był osobny stolik na którym stały różne alkohole i "produkty" do drinków. Każdy mógł zrobić sobie sam, gdyż na tym stoliku leżały przepisy. Kazdy wiedział więc co należy dodać do jakiego drinka i w jakiej kolejności oraz w jakiej ilości. Goście mieli świetną zabawę w przygotowywaniu drinków. Na moim weselu będzie tak samo.
asia84 - Czw Mar 15, 2007 6:15 pm

ja też uważam, że lepiej jak jest barman. nie trzeba samemu się męczyć, nawet gdy leżą przepisy
Maja_Kris - Wto Kwi 17, 2007 2:49 pm

nie mam ale czasami sala moze zalatwic u mnie tak jest
kochecka - Wto Kwi 17, 2007 8:56 pm

U mojego brata na weselu był osobny stolik na którym stały różne alkohole i "produkty" do drinków. Każdy mógł zrobić sobie sam, gdyż na tym stoliku leżały przepisy. Kazdy wiedział więc co należy dodać do jakiego drinka i w jakiej kolejności oraz w jakiej ilości. Goście mieli świetną zabawę w przygotowywaniu drinków. Na moim weselu będzie tak samo.



u nas czegoś takiego raczej nie będzie ale nie ukrywam że ciekawy pomysł
Hatifnatka - Wto Kwi 17, 2007 11:58 pm

nie chcę mieć drinkbaru na weselu, ale pomysł z przepisami jest świetny no i oczywiście nikt nie może być za bardzo "pod wpływem" bo nie będzie mógł dokładnie przeczytać i zrozumieć procedury
tekila - Sro Kwi 18, 2007 10:33 am

A ja juz drugi raz proszę czy ktoś może mnie poratowac namiarami na barmana? Bo ja niestety coś mam pecha i do wszystkich do których dzwonię maja juz zajete!
Proszę
Maja_Kris - Sro Kwi 18, 2007 10:34 am

a pytalas na sali czy kogos nie maja??
poczekaj zaraz zadzwonie do mojego przyjaciela moze on ma jakis numer

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2007 10:37 am ]
tekila - Sro Kwi 18, 2007 2:12 pm

Słoneczko BBBBBBBBBBBardzo dziekuję A na sali pytałam. Niestety nie mają. W ostateczności mam jednego barmana ale on chce 700 zł Jak dla mnie troche duzo!
Maja_Kris - Sro Kwi 18, 2007 3:42 pm

nie nie nie! ie pisz sie na to! moja sala ma barmana i bierze tylko 300 zl. Podobno jest cos takiego jak zrzeszenie barmanow i tam mozna ich wynajc ale nie mam zielonego pojecia gdzie to jest! czekam na namiar od przyjaciela jak dosle dam znac
tekila - Sro Kwi 18, 2007 10:04 pm

nie no co ty ! jeszcze nie zgłupiałam do końca Już nawet powoli zaczęłam sie oswajać z myślą karteczek z przepisami na drinki. Chociaż u mnie generalnie są przeciw.
Amaretti - Czw Kwi 19, 2007 6:10 pm

Ostatnio byłam na weselu gdzie był taki stół z różnymi alkoholami i powiem wam szczerze że goście sobie całkiem dobrze radzili robiąc sami drinki.

Ale to zależy od podejścia Pary Młodej, my skłaniamy się do wersji bez barmana.
dominiqsz - Pią Kwi 20, 2007 8:41 am

U mnie w rodzince nie ma raczej nikogo, kto byłby zorientowany w kwesti robienia drinków, wiec zdecydowanie bedziemy miec barmana:)
miluka - Sro Maj 09, 2007 8:34 pm

Mam prośbę czy macie może jakieś namiary na barmana. My mamy mieć na weselu drink bar i chcielibyśmy żeby to barman go obsługiwał.
filmowiec - Wto Maj 15, 2007 11:52 pm

gdybyktos mial namiar na dobrego i niezbyt drogiego barmana to poprosilbym
fastyna - Pią Paź 26, 2007 3:29 pm

Podbijam wątek bo też jestem na etapie poszukiwania barmana...
Będę bardzo wdzięczna za jakieś namiary
EwaM - Sob Paź 27, 2007 12:55 pm

Miluka, Fastyna, a pytałyście właścicielkę sali? Ona ma namiary na jakiegoś barmana, który często u nich pracuje i podobno jest bardzo dobry.
dominiqsz - Nie Gru 16, 2007 5:22 pm

Bardzo prosze o namiary na barmana
fastyna - Nie Gru 16, 2007 10:46 pm

Miluka, Fastyna, a pytałyście właścicielkę sali? Ona ma namiary na jakiegoś barmana, który często u nich pracuje i podobno jest bardzo dobry.



To chyba nie do mnie, bo u mnie po 1 jest właściciel a po 2 nikt jeszcze nie obsługiwał, bo sala jest jeszcze w budowie...
EwaM - Czw Gru 20, 2007 12:36 pm

Ups, przepraszam, coś mi się poplątało!
gosiaczek316 - Czw Sty 10, 2008 2:33 pm

I ja dołaczam się do prosby o namiary na barmana..Wesele mam na 120 osób i sądzę,ze barman plus alkohole to koszt ok.2 tys..Do takiego meritum doszłam robiąc rekonensans w tej sprawie..Jeżeli ktoś dysponuje namiarami na barmana tak do 500zł to baaardzo proszę o nie!!!
wiedzmapat - Pon Sty 14, 2008 1:35 am

interesuje was barman który będzie wywijać butelkami czy taki który będzie umiał przyrządzić wspaniałe drinki, bo jezeli jestescie zainteresowane to ja pracuje jako barmanka i słuze pomoca....
gosiaczek316 - Pon Sty 14, 2008 7:27 am

Interesuje mnie barman/barmanka robiąca smaczne drinki..Wesele mam na 120 osób i chciałabym się zorientowaćjaki to koszt i wynajecia barmana i zakupu alkoholi
tekila - Czw Sty 17, 2008 10:51 am

Witam
U mnie na weselu był barman i uważam ,że był super( goscie byli zachwyceni) Z tego co pamiętam to nie był drogi. Zapraszam na priva po namiary
mattt - Pon Lut 04, 2008 3:41 pm

Swietnym pomysłem na to by gosciom zapadło w pamiec wesele jest bar i
barman , przyzadzajacy efektowne drinki. widziałem to na weselu i próbowalem.
było super przyzadzone i pokazane. to była ekipa z lodzi. mieli koszulki [xxx]
wiec pewnie ich adres to [xxx] polecam pełen
profesjonal! niestety innego kontaktu nie mam.
Ps ja wole dj od zespołu. bo dzis ciezko o wokaliste ktory wsi nie robi:)
pozdrawiam!!

do administratora to zadna kryptoreklama poprostu byłem pod wrazeniem i chce by inni mogli tez skorzystac!!

edit:
1. podawanie linków jest zabronione
2. połączyłam wątek z już istniejącym
kryszka
rusałeczka:) - Pon Lut 04, 2008 3:56 pm

A ja nie polecam drink-baru. Byłam na takim weselu gdzie wszyscy goście siedzieli przy drink-barze i sączyli drinki. Mało kto tańczył. A do godziny 12 ledwo co wszyscy wytrwali. Nie polecam
madlena - Wto Lut 05, 2008 5:44 pm

My będziemy mieć barmana byliśmy na weselu gdzie barman popisywał sie swoimi sztuczkami i było super I oczywiście robił super drinki
kkasiaa - Wto Kwi 29, 2008 6:32 pm

Witam, ja również zastanawiam się nad drink barem i w związku z tym mam prośbę. Jeśli miałby ktoś namiary na osobę, która zajmuje się robieniem drinków z okolic Skierniewic, to bardzo proszę o informację.
Pozdrawiam
wiedzmapat - Wto Kwi 29, 2008 11:10 pm

Witam. Jeżeli jest któraś zainteresowana to ja jestem barmanką i służę pomocą odnośnie drinków.
agunia84 - Pią Maj 30, 2008 2:06 pm

My będziemy mieć mini barek z alkoholem, każdy z gości będzie sobie mógł podejść i nalać jaki chce trunek
Wyglądać będzie tak:

Niebieskooka - Wto Cze 17, 2008 7:43 pm

ja chce barmana bardzo bardzo moi znajomi byli na kilku weselach z barmanem i byli zachwyceni, z resztą nie tylko oni! mnie też taka opcja się bardzo podoba, faceci to może jednak preferują czystą ale kobietki zdecydowanie bardziej wolą drinki:) więc
Martysia - Sob Lip 12, 2008 10:10 am

my będziemy mieć barmana. uważam, że to super sprawa. barek będzie na zewnątrz, na patio basenowym (więc mamy nadzieję na ładną pogodę!) koszt 1500 zł (razem z alkoholem) więc myślę, że to nie dużo. sam alko jest drogi.
Tissaia - Czw Lip 17, 2008 10:28 pm

Stolik z alkoholami bardzo mi się podoba. Wyjście dla tych, którzy nie chcą pić wódki ani wina. Aczkolwiek dla mnie barman to lekka przesada, osobiście potrafię sama sobie wymieszać gin z tonikiem :) Tak więc wersja dla oszczędnych to po prostu osobny stolik z alkoholami, "popitami" (typu tonik właśnie), cytryną/oliwkami itp. i lodem. Nie wychodzi podobno drogo, a miła odmiana :)
Plebuska - Pon Sie 11, 2008 10:07 pm

Po weselu, na ktorym mielismy super barmana powiem, że dalibysmy teraz grube $ za taka obsługę. WARTO BYŁO! KAZDEJ ZLOTÓWKI! Pan Robert nie tylko bawił gosci, ale przyrzadzał swietne drinki. Koszt alkoholu do barku i obsługi to ok 2000 ale naprawde wole to niż wszystkie inne atrakcje na weselu. Mial ogromne wziecie. Robil drinki alkoholowe, bezalkoholowe, koktejle. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Kontak moge dac na privie. Od razu napisze, że jest to człowiek bardzo rozchwytywany, ale chyba wiem dlaczego:) Polecam Barmanów!! Ale profesjonalistów. Pan Robert takim jest. Dał nam liste wszystkich połprosuktów, ktorych potrzebował, bo to 1/3 sukcesu - reszta to umiejetne ich wykorzystanie.
Niebieskooka - Wto Sie 12, 2008 11:48 pm

nam organizator proponuje barmana ze swojego lokalu za 600zl a alkohol musimy kupic sami... W tej sali jest restauracja , bar i hotel więc myślę, że mają profesjonalną obsługę. dlatego chyba się zdecydujemy na tą opcję..
Plebuska - Sro Sie 13, 2008 12:59 pm

Niebieskooka ja polcem, to był strzał w 10! Spotkajcie się z tym barmanem wczesniej, jako profesjonalista sam powinien podać liustę alkoholi, soków, napojów, owoców i innych dodatków, których bedzie potrzebował. Nasz Barman podał nam nawet takie szczegóły jak cukier waniliowy, cukier brazowy, mieszadełka itd. Zreszta bedziesz widziała czy jest komunikatywny:)
Niebieskooka - Sro Sie 13, 2008 5:07 pm

to chyba się zdecydujemy...akurat udało mi się znaleźć tańsze noclegi to zaoszczędzone z nich pieniązki poszłyby na barmana muszę właśnie spytać czy on nam poda liste rzeczy do kupna...bo jak nie to znaczy, że jakiś słaby jest....
Martysia - Czw Sie 14, 2008 3:43 pm

ludziska jestem świeżo po własnym weselu i BAREK, KTÓRY ZROBILI?MY TO ABSOLUTNA REWELACJA. Nie wiem co by było bez niego wyszło nas to ok 1600 zł alko plus 300 zł dla barmana za noc, ale bez tego normalnie nie byłoby imprezy:D:D:D kolorowo, parasolkowo, dla każdego, obok stały misy z owocami oraz ciasta, wszystko super się zaprezentowało. Ludzie tylko trochę uciekali z drinkami na zewnątrz bo było gorąco a przy mojej sali jest basen i duże patio i stoliki na zewnątrz, więc zespół trochę ich gonił żeby tańczyli ALE POLECAM, na to trzeba kasę wydać!

[ Dodano: Czw Sie 14, 2008 3:45 pm ]
EwaM - Pią Sie 15, 2008 9:06 am

U nas na weselu nie było barmana, dopiero na poprawinach i oczywiście wywołał furorę. Nasz barman kupował wszystko sam. Koszt 1100 zł. W ostatniej chwili rodzice dopłacili i poprosili o kupienie większej ilości alkoholu, chociaż on uważał, że ma doświadczenie i tyle wystarczy. Nie starczyło. Mimo, że tata doniósł jeszcze swoje whiskacze i koniaki. (mieliśmy wesele na 140 osób)
kkasiaa - Pon Wrz 15, 2008 9:44 am

Może ma ktoś jakieś fotki z wesela gdzie był barman i barek z alkoholem?
elka85 - Wto Wrz 16, 2008 1:00 pm

my też ostatnio zaczęliśmy sie zastanawiac nad barmanem - w sumie to fajny pomysł, chociaż jeżeli będzie to chyba na poprawinach Zobaczymy, mamy jeszcze czas żeby to przemyślec
fastyna - Wto Wrz 16, 2008 1:02 pm

my na pewno kupimy różne alkohole i albo zrobimy przepisy i porozkładamy na stoliku albo będzie barman, ale raczej ta pierwsza wersja
Kociadło - Czw Wrz 18, 2008 8:24 pm

Nam opcja barmana bardzo się podoba. Pani z sali zaproponowała nam też że mogą ustawić też stół z alkoholami i wszystkimi dodatkami żeby goście jak chca sami robili sobie drinki wedle własnej inwencji. Nam ten pomysł przypadł do gustu, ale wszytko będzie zależec jak będziemy stali finansowo.
Nina85 - Pon Paź 13, 2008 9:54 pm

Dziewczyny jeśli macie namiary na fajnego barmana to bardzo proszę o jakiś kontakt...
Sylwiam - Wto Gru 02, 2008 5:39 pm

Przyłączam się do prośby - prześlijcie jakieś namiary na samych barmanów i całe drink bary do wynajęcia wraz z obsługą.
Plebuska - Sro Gru 03, 2008 1:40 pm

Zapytajcie w Grandce <hotel>o Pana Roberta, wiem że pracuje też w Borynie.
miluka - Sro Gru 03, 2008 1:56 pm

U nas był Piotrek - barman z Czekolady. Polecam!
Pshemeq - Wto Sty 13, 2009 9:34 pm

Witam,
u nas na weselu (19 lipca 2008) też był barman. Okazało się to absolutną rewelacją, na poczatku większość gości uciekła z sali na zewnątrz do baru z drinkami. Koszt umiarkowany (500 zł, nie licząc alkoholu) a zabawa rewelacyjna. Jeśli ktoś będzie potrzebował namiary to piszcie na prv: pshemeq@op.pl
Bepsik - Czw Sty 15, 2009 12:48 pm

Rzeczywiście niełatwo znaleźć barmana w Łodzi . Nam sie udało znaleźć niedrogiego Natomiast co do efektów, to będę je znała po weselu. Polecił go znajomy, podobno nie można na niego narzekać, a i cena w porównaniu do niektórych ofert całkiem przystępna. Większość gości będziemy mieć spoza miasta, więc dla nich stół wiejski nie będzie taką atrakcją jak drinki serwowane przez barmana. Jeśli ktoś będzie zainteresowany, to mogę podać namiary.
rajeczka - Nie Sty 18, 2009 9:19 pm

W naszej sali jest taka opcja z barmanem i calkiem niedrogo bysmy za niego zaplacili...ja napewno jestem za ..zobaczymy ile to wszystko wyniesie bo najwiecej pieniedzy pochlania sam alkohol na drinki..ale ogolnie fajna sprawa
fastyna - Czw Maj 14, 2009 10:54 pm

ja mam jeszcze takie pytanie, ile tak mniej więcej może kosztować alkohol do drinków na ok 150-160 osób??
kasia_m85 - Pią Maj 15, 2009 9:10 am

ja mam jeszcze takie pytanie, ile tak mniej więcej może kosztować alkohol do drinków na ok 150-160 osób??



Nam barman z Drinkshow powiedział,że sam alkohol ok.1500zł na 150 osób.
mikello - Pon Maj 18, 2009 1:04 am

kwestia też tego czy ma to być barek jak w prawdziwym barze ze dostaniesz wszystko co chcesz czy moze bardziej ustalone menu.

Jeżeli druga opcja to dogadujesz sie z barmanem np o 20-30 przewodnich drinków, które będą wymienione na karcie tak że kazdy bedzie mógł znaleźć coś dla siebie + opcje standardowe jak chociazby wściekłe, capiroska, mojito, sex on the beach itd, do których nie potrzeba wielu składników. Wino przy barku niekoniecznie musi sie znaleźć, dzięki czemu mozna troche oszczędzić.

Wiadomo że musi się pojawić kilka rodzajów alkoholu, ale ograniczając ilość dodatków ( np. rezygnacja z niektórych likierów które pojawiają się nieczesto ) okroji troche możliwości, ale można to nadrobić innymi przepisami, których są tysiące...

Opcja z ustalonym menu na 150 osób moze wynieść 1500 zł wraz z dodatkami. Opcja jak np kupowanie alkoholu w selgrosie też daje duże oszczędności, gdzie na butelce można dużo oszczędzić.
kasiuuula - Wczoraj 14:55

jako ze to moj pierwszy post witam wszystkich serdecznie

co do barku na weselu, bylam na takim i musze powiedzieć ze swietna atrakcja, nie dość ze ludzie się przy nim integrowali to jeszcze pan barman był bardzo otwarta osobą i można było z nim porozmawiac

sama mam swoje wesele za jakiś czas, lecz już wiem ze u mnie pojawi się on na 100%.

na tą chwile znalazłam kilka stron z łodzką ekipa i sama nie wiem których wybrać.

Orientuje się ktoś może w cenach z drinkshow? bo widać ze juz troche działają i mają wszystko przygotowane ale pewnie też każą sobie sporo płacić

druga strona na jaką się natknęłam to mobilny-bar, dopiero co powstali, pisalam narazie do nich gdzie działają i okazało się że są z łodzi. Cenny mają całkiem ok ale w galeri zero zdjęc i nie zaduzo informacji mam nadzieje ze to nadrobią szybko, bo troche czasu jeszcze mam na podjecie decyzji.

Jakieś jeszcze firmy / adresy / mobilne bary znacie z łódzkiego ?
Będe bardzo wdzięczna

Pozdrawiam
Kasia

edit: usunęłam linki zgodnie z pkt. 7 zasad ogólnych Regulaminu forum
kryszka
Sylwiam - Dzisiaj 8:13

Znacie tych chłopaków z mobilny-bar? Chyba naprawdę działają od niedawna, ale mają przyzwoite ceny i szybko odpowiadają na wiadomości. Teraz chciałabym się dowiedzieć czegoś na temat ich usług dlatego czekam na Wasze opinie.

edit: usunęłam linki zgodnie z pkt. 7 zasad ogólnych Regulaminu forum
kryszka
madzialenka - Dzisiaj 8:40

niestety nie znma tch panów, na targach ślubnych też byli jacyś barmani koszt wynajęcia barmana 600 zł plus własny alkohol jak się zapytałam pana barmana to powiedział mi 1500 ale na 80 osób więc stwierdziłam że to wychodzi ponad 2000 zł za taką przyjemność i zrezygnowaliśmy
kasia_m85 - Dzisiaj 10:05

Madzialenka mówisz o panach z Drinkshow?
Bo nam na targach mówili,że jest kilka opcji.Za 400zl przyjedzie barman ale musi mieć wszystko naszykowane czyli szkło,miejsce,dodatki,alkohol.Za 1600 przyjedzie dwóch barmanów z ich mniejszym barkiem,ze szkłem i dodatkami,alkohol my.Potem było chyba za 2000 tys(albo dwa coś) plus koszt transportu przywiozą swój duży bar tzn ten co był na targach plus szkło i dodatki,alkohol my,barmanów dwóch.
Tak to mniej wiecej wygladało.Nie wiem czy czegoś nie pomieszałam ale chyba nie.Najlepiej jednak dzwonić i pytać (jak ktos jest zainteresowany).
kasiuuula - Dzisiaj 12:16

Znacie tych chłopaków z mobilny-bar? Chyba naprawdę działają od niedawna, ale mają przyzwoite ceny i szybko odpowiadają na wiadomości. Teraz chciałabym się dowiedzieć czegoś na temat ich usług dlatego czekam na Wasze opinie.



Pytałaś może czy mają jakieś certyfikaty czy tak po prostu wzieli sie z kosmosu i stwierdzili że bedą barmanować na weselach ?
Bo jeżeli nie ma certyfikatów i dopiero wystartowali to mogą się pojawić niemiłe niespodzianki dla nas na weselu jak coś będzie nie tak

Ehh gdyby uzupełnili tą galerie to chyba bym się jednak na nich zdecydowała, bo 300zl za 2 barmanów a od 400 wzwyż za jednego to jest różnica i to spora

Trzeba sie dowiedzieć czemu tak tanio.

W łodzi tylko drinkshow i mobilny-bar ? myślałam że będzie jakiś większy wybór
Sylwiam - Dzisiaj 15:29

Ja chyba zaryzykuję - mam nadzieję, że będzie dobrze. Jeśli nie, to przekażę Wam wszystkie moje uwagi (dopiero w październiku, bo wtedy mam wesele).

Kryszka - sorry za te linki.
MichalW - Dzisiaj 17:03

Witam,

widze że tu poważna dyskusja powstała na nasz temat

Pani Sylwio, na pewno będzie dobrze, nam na tym zależy równiedobrze jak Pani

Informacje na naszej stronie ciągle uzupełniamy, proszę o cierpliwość i jestem w pełni zaskoczony że ona już się tutaj pojawiła, gdyż jak narazie poza umieszczeniem jej na serwerze nic z nią nie robiliśmy

Pozdrawiam
Ankieta dotycząca napojów alkoholowych na Balu
Naczynie na alkohol na stole staropolskim
alkohol i jedzenie dla orkiestry i kamerzystów
Gdzie najlepiej kupić alkohol?
Zakup alkoholu "egzotycznego"
fontanna alkoholowa
Wesele bez alkoholu
Kiedy alkohol???
Ile alkoholu?
Droższy alkohol!!
  • full metal jacket
  • grawerowanie;artystyczne
  • podstrona 957
  • neuma hotelcom
  • www klan tvp pl
  • nakło nad notecią plan miasta
  • gwara wojskowa
  • harry potter film
  • wigolen
  • Spis wątków z for internetowych / Index